loading...
فیدخوان بلاگ پوستر
علی احمدی بازدید : 102 شنبه 17 آذر 1397 نظرات (0)

کابینت ممبران | کابینت آشپزخانه ممبران

این کابینت ها تحت عنوان کابینت ممبران، پرس وکیوم، کابینت کلاسیک، کابینت انزو و یا حتی تری دی نامیده می‌شوند. در فرآیند تولید این نوع درب ها ابتدا بر روی صفحه  ام دی اف، توسط دستگاه  سی ان سی، حکاکی می کنند و پس از آن توسط دستگاه پرس وکیوم روکش می شوند. گروه تولیدی ماچوب از بزرگترین و مجهزترین کارخانه‌های تولیدکننده این نمونه درب‌ها می‌باشد.

 

کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران

 

نحوه حکاکی روی کابینت ممبران

همزمان با ورود دستگاه سی ان سی،در صنعت فلز و شیشه این دستگاه وارد صنعت چوب و ام دی اف نیز شد،و تحول عظیمی در این صنعت ایجاد کرد.

نحوه کار دستگاه سی ان سی، بدین صورت است که ابتدا طرح مورد نظر را توسط یک نرم افزار دو یا سه بعدی شبیه سازی می نمایند.

بعد توسط نرم افزار های دیگر مانند رادونیکس و یا آرت کم ، طرح ایجاد شده را به دستگاه انتقال می دهند.

دستگاه با توجه به ابزار ها ( فرز‌ها و تیغه های برش ) که از قبل برای دستگاه سی ان سی، تعریف شده اند، طرح را روی قطعه مورد نظر اجرا می کند.

مرحله روکش کردن کابینت ممبران

پس از پایان کار روی سطح قطعه را تمیز می کنند و سپس با پیسوله روی سطح را به چسب اغشته می کنند. باید توجه نمود سطح کار نباید در محیط گرد و خاک باشد، چرا که باعث کاهش کیفیت کار می گردد.

سپس قطعه را داخل دستگاه پرس وکیوم گذاشته و دستگاه با ایجاد خلا و حرارت روکش را بر روی قطعه می چسباند.

محیط کار , تنظیمات دستگاه پرس وکیوم , نوع چسب و یا حتی نوع طرح و نحوه اجرای سی ان سی، روی چوب از جمله عواملی هستند که باعث کاهش کیفیت درب های تولیدی می شوند.

همچنین می توان پس از سی ان سی، کاری به جای روکش پرس وکیوم، درب ها را رنگ نمود. مزیت رنگ کاری این است که اگر یکی از درب ها پس از مدتی آسیب ببیند قابل ترمیم است. درضمن مشکل کنده شدن روکش پی وی سی را نخواهد داشت.

 

منبع برای اطلاعات بیشتر : ویکی پدیا

علی احمدی بازدید : 111 شنبه 17 آذر 1397 نظرات (0)

کابینت ام دی اف | خرید کابینت Mdf

ام دی اف چیست؟

اولین کارخانه ‌ام‌دی‌اف تخته فیبر با دانسیته متوسط در سال ۱۹۶۵ در شهر دپوزیت ایالت نیویورک ساخته شد که محصول خود را با نام تجاری (بارابورد) به بازار عرضه کرد. بعد از آن به دلیل تحولی که این صنعت در استفاده از ضایعات چوبی ایجاد کرد بسیار گسترش یافت. به طوری که امروزه حتی بازار سایر اوراق فشرده چوبی نظیر تخته خرده چوب و… را تحت تاثیر قرار داده است.

 

کابینت ام‌دی‌اف

کابینت ام‌دی‌اف

 

کابینت ام دی اف

‌ام‌دی‌اف یک ماده مرکب چوبی با جرم حجمی بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب ( به طور متوسط ۷۵۰ کیلوگرم بر متر مکعب) محسوب می‌شود که از مواد مختلفی می‌تواند تهیه گردد. در جهان بیشتر ام دی اف ها بر پایه چوب و از چوب‌های نرم مثل درخت کاج تهیه می‌شوند.

اساس ترکیب ام دی اف، چوب و رزین است که تحت فشار و حرارت قرار گرفته و با افزایش استحکام، مقاومت در برابر آتش و نفوذ ناپذیری، خواص بهتری نسبت به چوب نرم خوا هد . داشت. همچنین قابلیت ماشین کاری بالایی نیز دارد که قبل از این تنها چوب‌های سخت قابلیت کارهای مکانیکی و ماشین کاری را دارا بودند.

ام دی اف ها به طور معمول دارای ضخامتی از ۳ تا ۴۰ میلیمتر می‌باشند.

علی احمدی بازدید : 107 شنبه 17 آذر 1397 نظرات (0)

کابینت های گلاس

هایگلاس نوعی ‌ام‌دی‌اف است، با این تفاوت که روکش آن این بار به غیر از ملامینه با یک لایه پلکسی گلاس پوشانده می‌شود. پلکسی گلاس نوعی پلاستیک می‌باشد که ظاهری بسیار شفاف و شبیه شیشه دارد. جنس پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات شفاف است؛ این ماده نسبت به شیشه سبک‌تر و مقاوم‌تر است.

 

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس

 

تخته‌های ‌هایگلاس معمولا دارای یک رو می‌باشند که توسط یک لایه سلفون محافظت شده و نمای طرف دیگر سفید ساده از ملامینه و یا کاغذ است. ابعاد مورد استفاده ‌هایگلاس برای کابینت کاران ۱۲۲*۲۸۰ سانتیمتر به ضخامت ۱۶ میلیمتر می‌باشد. در خرید این تخته‌ها باید بسیار دقت داشت تا نوع مرغوب آن را تهیه کرد چرا که اگر روکش یو وی خوبی نداشته باشند، در هنگام برش شروع به پریدگی لبه‌ها می‌کند. معمولا نوع مرغوب آن دارای پشت ملامینه سفید است و برای هر برگ بسته بندی مجزا در نظر گرفته می‌شود، تا هنگامیکه در پالت بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند آسیب نبیند.

 

ویژگی‌های ‌هایگلاس

درخشندگی برجسته‌ترین خصوصیت‌ هایگلاس است و همین مشخصه باعث شده است در بازار محصولات چوبی یک سرو گردن در درجه بالاتری قرار بگیرد؛ زیرا‌ هایگلاس با انعکاس نور و خاصیت شیشه‌ای که دارد چشمان هر بیننده‌ای را می‌نوازد و با ایجاد رنگ‌های براق و زنده محیط آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق خواب، دفتر کار و هرگونه دکوراسیون داخلی را تبدیل به محیطی زنده و حاکی از جریان زندگی می‌کند. ‌کابینت هایگلاس بخاطر داشتن لایه‌ای از یو وی سطحی هموار، همراه با بافت‌های گوناگون و یا طرح‌هایی از انواع نقش و نگار‌های گل و طبیعت، طرح‌های اسلیمی ، طرح‌های ورساچی ، طرح‌های مدرن و یا طرح چوب‌های جنگلی نیز دارا می‌باشد.

علی احمدی بازدید : 180 شنبه 17 آذر 1397 نظرات (0)
کابینت آماده آریا، کابینت ارزان، ممبران، های گلاس، ام دی اف، mdf، کابینت آماده ارزان

کابینت استوک آریا

طراحی، ساخت و نصب انواع کابینت آشپزخانه ممبران، های گلاس و ام دی اف(Mdf)

این مجموعه آمادگی دارد کلیه نیازهای همشریان محترم تهرانی و همچنین مشتریان از شهرستان های دیگر را در خصوص ساخت و آماده سازی انواع کابینت آشپزخانه انجام دهد. در این شرکت انواع کابینت های آشپزخانه ممبران، هایگلاس و ام دی اف (Mdf) با بهترین کیفیت و قیمت کابینت استوک در اختیار کلیه مشتریان محترم قرار می گیرد. طراحی انواع کابینت های آشپزخانه ممبران، هایگلاس و ام دی اف(Mdf) بر اساس نظر و سلیقه مشتری و بر اساس آخرین متد روز و نرم افزار های تخصصی صورت پذیرفته و با پیشرفته ترین دستگاه های موجود در کشور در صنعت ساخت کابینت آشپزخانه و تلاش مستمر کارشناسان خبره ما ساخته شده و در اسرع وقت و با کیفیتی مثال زدنی در محل مورد نظر مشتری محترم نصب می گردد.

کارشناسان ما آمادگی دارند تا پاسخگوی سوالات مشتریان محترم به صورت حضوری در نمایشگاه شرکت و یا بصورت تلفنی در خصوص انواع کابینت، راه های انتخاب بهترین کابینت برای آشپزخانه شما، انتخاب نوع کابینت مناسب با منزل شما از بین انواع کابینت های ممبران، هایگلاس، ام دی اف و … باشند.

شایان ذکر است این شرکت آمادگی تولید انواع کابینت ممبران، هایگلاس و ام دی اف (Mdf) را بصورت ویژه برای همکاری و تعامل با انبوه سازان محترم دارد. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و بیشتر میتوانید از یکی از راه های ارتباطی موجود در سایت جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا صفحه تماس سایت با ما در ارتباط باشید.

برای دیدن نمونه کارهای ما میتوانید علاوه بر بازدید از بخش پروژه های سایت ما از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مشخص شده در پایین صفحه با ما در ارتباط باشید و نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را در جهت افزایش کیفیت کارها و خدمات ما به اشتراک گذارید.

 
علی احمدی بازدید : 199 شنبه 25 شهریور 1396 نظرات (0)

اهمیت لینک سازی

 

اگر در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو چیزی مطالعه کرده اید یا مطالعه کرده اید، حداقل یک بار با اصطلاح "backlink" آشنا هستید. برای کسانی که از شما تازه به جستجوگرها می آیند، شما ممکن است بدانید که چه backlink است، و چرا آنها مهم هستند. پیوندهای پیوسته در دامنه بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارند، زیرا آنها بعضی از بلوک های اصلی اصلی برای جستجوگرها خوب شده اند. در این مقاله ما به شما توضیح خواهیم داد که کدام یک لینک است، چرا آنها مهم هستند، و چه کاری می توانید انجام دهید تا بتوانید آنها را به دست آورید و در عین حال اجتناب از مشکلی در موتورهای جستجو را تجربه کنید.

 

آیا می خواهید لیست ما از بهترین فرصت های ایجاد لینک را ایجاد کنید؟ برای دریافت ورق تقلب ما اینجا کلیک کنید

پیوندها چیست؟ لینکهای برگشتی لینکهایی هستند که به سمت وبسایت شما هدایت میشوند. همچنین به عنوان لینک های ورودی (IBL's) می داند. تعداد لینک ها نشان دهنده محبوبیت یا اهمیت آن وب سایت است. پیوندهای پیوند برای جستجوگرها اهمیت دارند زیرا برخی از موتورهای جستجو، به ویژه گوگل، اعتبار بیشتری برای وب سایت هایی با تعداد زیادی لینک دهنده با کیفیت ارائه می دهند و این وبسایت ها را برای یک پرس و جو جستجو در نظر می گیرند.

 

اهمیت لینک سازی

 

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 767
  • بازدید ماه : 1,374
  • بازدید سال : 8,082
  • بازدید کلی : 62,986